Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 16:32 - Дъга
Автор: author4fun Категория: Други   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.09.2010 17:52


   Не мога да се въздържа да споделя с вас най-прекрасната гледка, която напоследък съм виждала. Е, снимка ще кача след малко, но сега просто ми "блика" отвътре да я опиша. Ако сте чели предишните ми постинги, знаете, че от балкона ми София се вижда като на длан. Днес ту вали, ту е слънчево, но преди малко беше прекрасно - без дъжд, половината град в сянка, като отрязана с нож от облаците (моята половина), а от другата страна град окъпан в слънце, ярко и силно. Знаете какво се получава, когато слънчевите лъчи се пречупят през призмата на водни капчици. Дъга. Прекрасна дъга. Ярка, все едно е излязла под четката на велик художник, весела, все едно е събрала в себе си всички детски усмивки по света, и цяла - от единия край на небето - до другия. Като мост, по който можеш да минеш, ако бързаш много да стигнеш от единия до другия край. Никога не съм виждала толкова ярка дъга. Винаги цветовете са били като измити, избледнели, а сега - ярки и красиви! Слава Богу, че има и такива моменти, моменти, в които просто нищо не може да наруши красотата и в такива моменти сякаш всичко е прекрасно, всичко е наред и сме щастливи, поне за един миг. Пожелавам на всички ви да видите подобна гледка, да изпитате това, което на мен ми спря дъха. Дано малките радости са толкова много в живота ви, че да задушат помежду си всички неприятности, стрес, ядове и лошотии, които се случват непрекъснато! Приятна неделна вечер на всички!


Тагове:   дъга,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: author4fun
Категория: Изкуство
Прочетен: 69472
Постинги: 57
Коментари: 153
Гласове: 352
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930